Tuesday, November 22, 2011

REASON

TIK TOK TIK TOK dah nak masuk 2012..wahahaha
tapi aku tak rasa macam nak celebrate jer new year ni..
well it nothing at all just screaming countdown bla..bla..bla..that all..

i prefer to sit and relax and enjoy some little thing...
i wish i can going out and relaxing beside the beach..
but..hurrmm nevermind wahahahaha..

that introduction for NEW YEAR 2012 right coming up after this..

Today i just wan to talk about "REASONS".
"SEBAB PENYEBAB" dan sewaktu dengannya..

if we realize everything we do,
everything other people do,
they for reason.

even the reasons sound stupid,
but that the reasons why we/they did it.

masa macam aku sekarang..
kenapa aku tulis blog?
sebab aku suka menaip..hahaha

kenapa korang semua tulis blog?
you all must have your own reason rite..hahaha..

cuma..
perlu di ingatkan..
jadi apabila kita tengok orang itu melakukan kesilapan..
jangan terus melulu menghukum seseorang sebaliknya tanya apa sebab berbuat demikian..
mesti ada sebabnya..

begitu juga dengan orang yang kita nampak baik..
mungkin dia melakukan kebaikan ada sebabnya..
tapi lebih baik kita berprasangka baik dari prasangka buruk...
itu lebih baik..hahahahaha

people will do anything with reason even the reason only "just for fun"
but that the reasons.

aku pon tak tau korang yang baca paham ker tak apa yang aku nak sampaikan..
kalo tak paham..buat-buat paham jela hahahaaha XD
choit...

SELAMAT TAHUN BARU 2012.
Lakov.

No comments: