Monday, October 18, 2010

Media Digital Semesta 2010




Assalamulikum..
Sedar tak sedar aku sudah hampir dipenghujung sem.
Begitu cepat masa berlalu.
=_="

Kolej Kemahiran Tinggi Rembau a.k.a MADS.
Pelbagai kejadian-kejadian ganjil berlaku disini.
Pelbagai alkisah-alkisah aneh.

Apa-apa pon semua classmate aku C0ol.
hohohoho
aku tak tau nk mengarut apa..so aku just letak jela gambar
sebagai santapan mata anda-anda nyer..hikhikhik ;P
Credit to Khi-Wan

Credit to Khi-Wan

Credit to along


Credit to Hana

Ini lah dia gelagat classmate aku
memang ART habis lah diorg...
tapi ada lagi gambar ni tak cukup forum lagi..
tapi masa tak mengizin kan nti aku update pic
kepada rakan-rakan sekalas aku kalo ada gambar-gambar smart yg dah edit bg aku
nak sumbat dalam ni hiikhikhikhikhik :D :D :D

Baiklah hingga sini dulu..
papai..

CREDIT To : Along , Hana , Khi-wan , Wani , Ila , Mila , Dayah , Aini , Akmal , Jawa , Shah , aQip , Man , Syamim , aH-cHan , Basir , Kehcik , Fahmi , Syafiq and ME!














No comments: