Monday, June 21, 2010

Santau Israel >:-)

Israel semakin ganaz sekarang...sakit hati bila tengok kt television..pasal diorang serang kapal bantuan untuk rakyat Palantine...rasa nak maki jaaa....tapi maki saja pon tak guna..bukan diorang dengar pon..kalo dengar pon aku rasa diorang gelak...bukan ada effect pon kalo diorang dengar maki aku ni..silap2 aku yang kena headshoot hohohoho...diorang tetap bunuh orang Islam jugak..

Tapi pernah kita terpikir tak..mengapa kita tak santau jaaa askar-askar Israel...pakai laa semua jenis santau yang ada..yang aku tau santau air dengan angin jaaa..p santau diorang..betul tak
guna segala ilmu hitam yang ada kt negara kita ni untuk lawan askar Israel..wut cam dalam citer longkong kaa tak pon cam dalam cerita niyak rapik kaa...cool tak?kalo diorang leh sembilah orang Islam..kita lawan guna ilmu hitam kat askar Israel..tapi aku pelik..ilmu hitam itu hanya digunakan untuk menjatuhkan sesama kita..sesama bangsa sesama Islam...Mengapa?Mengapa tak guna untuk jatuhkan musuh Islam?adakah tak lut ilmu tu kepada mereka? kalau laa tak lut ilmu tu kt askar Israel hurmm...huyooo...tinggi jugak ilmu kebal askar Isreal tu kan..hahahahaha...

Itu cuma pendapat aku sahaja....apa pendapat rakan-rakan blogger yang lain?hehehe..baik lah sikit jer aku nk tulis hari ni..maaflaaa entry aku ni ayat dia tunggang langgang sikit harap korang paham laa apa yang aku tulis..aku berenti disini dulu..Asslamulikum..

10 comments:

PUPUT said...

betul gak idea ko tu..bomohkan je dorg..kan bomoh2 thai hebat..tp xsalah aku dgr2 klu benda2 ni lalu laut, xjalan..tp xtahu laa...

@ien_R@z said...

hahaha.. idea yg bernas!
tu la kan.. pelik.. nape la guna benda2 mcm tu nk jatuhkan sesama bangsa.. huhu..

tp kan.. guna bnda2 mcm tu tak baik.. syirik.. kita kan ada ALLAH.. just pray to HIM.. ^__^

lakov said...

puput : patut tak lut tak lalu kt laut keke..entah laa aku tak pernh dgr pulak cm tu...who knows puput..cuma DIA sorang jaa tahu..hehehe :)

aien : hehehe...tu la pasal..kalo untuk jatuh kan sesama bangsa lut saja...hahaha..
hari ni emosinal sikit..hehehe thanx for remind me aien :D

cikCEPET said...

ha arhh..
npe ta sntau jep diowg tuh..
pelik kn...
japg na try tnye mak laa psl neh...

huhueee

:))

.S. said...

interestin ntry.:)
btol2.no used kite carot2 dorg.kite gak dpt dosa.huhu

n psl santau bagai tuh,dorg same2 setan..memgla xmaon jln.haha.setan yg jd kepalanye.jd org yg wat santau bagai neh lebey krg ja ngn israel sbb suka wat jht kat org.dats it.dats wut i feel lorh.hu:))

sugar2 kapas strawberry said...

ahahha.idea yg best!

tp xpela..lambat laun Allah tunjuk jugak kn?

lakov said...

cikcepet : hehe nti dah tnya gtau saya k..hehehe

cik shaza : betul gak...yg santau tu pon benda yg pergi tu syaitan iblis jgk..patut la tak lut member rupanyer diorg tu hehehehe

cik sugar2 : hehehe..itu sudah semestinya..tak cepat lambat Allah tunjukkan.. :)

muhammad fauzi hj ismail said...

ak tau cmna nk guna santau angin..ang jumpa askar israel ak kasi ang pnya angin..tapi peraman angin tuu mestilah melebihi 3 hari..bru askar israel muntah sampai mati

muhammad fauzi hj ismail said...

ak nk kasi santau angin dkt askar2 israel..mari beramai2 simpan gas asli masing2 ..pastu jumpa sang israel kasi kentut depan muka die..biar muntah2..haha..

lakov said...

belum cukup kebal ogy nk kebal lagi sblm kentut..makan petai puas2 tak pon makan halia..conform muntah darah askar isreal durjana al jahanam