Monday, June 28, 2010

SAYA KUNCI LIRIK INI!!!

Pengacara : Selamat datang dan menonton di rancagan Ingat-Mengingat lirik..Saya Lakov selaku pengacara program ini akan memeriahkan suasana studio ini dengan gelagat peserta kita pada hari ini.Tanpa membuang masa lagi.Saya menjemput peserta pertama silakan Ultraman Taro!

Taro : Tembak zhhhhhh!!!!!!!!!!!!!! Hahahahah..Saya akan gegar kan studio ini dengan menang 1 juta!! TEMBAK ZHHHHH!!!!(Menjerit sekuat hati)

Pengacara : HAHa..wah sungguh bersemangat nyer Encik Taro.Berasal dari mana?(kenapa laa peserta asyik jerit jaa aku tak pekak laa)

Taro : Saya berasal dari planet ultra..datang untuk menang 1 juta ringgit dunia!!(Jerit lagi)

Pengaraca : Ya..ini lah semangat yang kita perlukan..Sudah sedia?(sabar jela)

Taro : YA SAYA SUDAH SEDIA!!(Menjerit dengan penuh semangat)

Pengacara : Kita mulakan(dengan muka tension dan bersabar)

Kemudian selepas Ultrama tari pilih lagu dan menyanyi bla..bla..blaa sehingga laa tempat kosong.kemudian

Pengacara : Anda pasti ini liriknya..

Taro : (muka dengan penuh serius)Ya saya pasti.

Pengacara : Kata kunci lirik ini Encik Taro.

Taro : (Tarik nafas dalam23x lalu)SAYA KUNCI LIRIK INI!!!!!!!!!!!!!! (sekuat hati dia menjerit sehingga pecah speaker sekeliling)

Pengacara : Oiitt..mangkuk ayun jamban toilet..tak yah laa jerit..aku tak pekak lagi bodoh!!haihs..asyik nk kunci lirik jaa jerit asyik nk kunci lirik jaa jerit..sakit telinga aku..aku tak pekak lagi K..dah laa aku berenti kerja ni sakit telinga aku dok dengar orang jerit KUNCI! KUNCI!

Taro : (dengan terkebil dia melihat pengacar itu belah dari studio..dan bersuara)errr... Encik lakov lirik saya ni betul ker tak?saya lepas tak stage ni?tak sabar nak tahu betul ekr tak?

Pangacara : kau chec k laa sendiri..kalo betul ko jerit kuat-kuat lagi k.

Taro : OK! saya akan jerit kuat lagi dari ni bagi satu dunia dengar..

Studio menjadi sepi lepas pengacara itu pergi..oleh itu siapa yang akan mengendalikan pengacara ini..Bagaimana dengan Ultraman taro..??! Lirik dia tu betul atau tidak?hehehe

Itu lahh tabiat manusia..bila masuk realiti show macam Jangan Lupa Lirik..Who to be Miliioner dan bla..bla..mesti mencerit kan..SAYA KUNCI JAWAPAN!! SAYA KUNCI LIRIK!! pekak ker sang pengacara tu hahahaha XD I have no idea.hahahaha XD bye2

THE END!





6 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

ape msud kunci lirik?xpnh tgk show nih

lakov said...

tgk laa "Jangan lupa lirik" hehehe..
time peserta nk kunci lirik mesti dia jerit..hahaha

sugar2 kapas strawberry said...

huhu.astro eh??

xde astro la kat umah

lakov said...

saya pon bukan tgk sangat..cuma td time tgh kt makan kedai..dia buka rancangan ni..entah cm mana leh dapat ilham nak merepek ke arah ni pulak.. :D

NabiLLa NaSir said...

a'ah mmg betul
setiap mase kene jerit dlm rancangan tu. kadang2 lawak gler

@ien_R@z said...

hahaha... konpem pekak pengacara tu kan.. hahaha. adoyai..