Sunday, May 16, 2010

Saya Suka Kain Pelikat

Susah sekarang nak lihat remaja , pakcik memakai kain pelikat skrang.Kalau ada pon kain pelikat dah jadi macam pakaian khursus pulak.Pakai ketika hendak solat.Apa kurangnya kain pelekat jenama gajah duduk dengan levis 501 jean dari siam hahaha.Itu lahh..korang tak tau kelebihan pakai kain pelikat ni..banyak kelebihan pakai kain pelekat ni :-
  1. sejuk dan beraircornd kira ada air flow(tak lemas)
  2. colour yang pelbagai senang untuk kita matching kan dengan baju
  3. boleh di bawa kemana sahaja(untuk solat,jalan dan berdating)
  4. kalau tak tahan nak terkuncil sesangat,kalau kain pelikat senang angkat jer kain tu hahaha
  5. terserlah kemelayuan
  6. nampak lebih sopan santun
  7. tak boleh gopoh nanti terkoyak kain
  8. Baru lain dari yang lain sebab mungkin anda seorang jaa yang pakai kain pelikat haha
  9. kalo jalan kat lecah angkat jaa kain tak laa kotor kain tu
  10. menutup susuk peha dan betis yang berbulu afro hahahaha
Itu dia sepuluh kelebihan jikalau anda memakai kain pelekat.Aku ingat nak pakai laa sekali keluar ramai hahaha..sapa sudi keluar ng aku jika aku pakai kain pelekat?Lagi pon kain pelikat bukan mahal pun tak macam seluar jean topman hahaha.Itu sahaja yang ingin aku kogsikan kepada anda semua hoho bye.SAlam

13 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

aha..seyes sy suke tgk laki pkai kain pelikat.tp mst la kna ngn tempat kn?hik2

ala nti lau laki sy pkai kain pelikat nk g dinner ngn sy..sy x malu.hihi..cm macho gitu ;)

teha said...

boleh plak cmnie?? huhu...

NichKhun said...

hahaha macam best je idea tu.. nnt jangan lupe lah pakai baju melayu skali taw.. eheheh cam ensem je... hahaaha

lakov said...

sugar : betul..saya kalo kua p bank kt rawang..p tescoit coit pon kekadang pakai kain pelekat hahaha orang pandang saya rasa femes lak hahaha XD

teha : boleh punya...cuma kita jaa pikiran kolot..kalau pakai kain pelikat mesti orang tu alim laa,orang tu gila laaa,orang tu apa laaa huhu orang sekarang..

naomie : hehehe sy selalu pakai kain pelikat dgn t-shirt jaa baju melayu kureng skt sbb panas huhu

sugar2 kapas strawberry said...

ahahahaah..teruskn lakov.tp jgn nti g interview pkai pelikat plk kn?hak3

btw lakov sy tgh bc buku iskandar bkn zulkarnain ;)

lakov said...

sugar :Hahaha...kalau boleh pakai kain pelikat saya pakai dah cik sugar
sbb kena pakai formal kita kena laa ikut hehe

wahhh..nk pinjam(buku Y&J pon tak abih baca lagi hahaha)saya tgh pikir macam mana nk rumuskan huhu kalau tak berjela2 saya tulis entry pasal Y&m

PUPUT said...

haha..lawak la ko..ye ye o je g bank pakai kain pelikat..ko g time jumaat mmg la...=P..hehe..

cikCEPET said...

ahahha~..
g date tuh mmg taleyh blaa...

:))

lakov said...

puput : hahaha baru exotic..mana ada aku kua hari jumaat hari apa entah aku kua..p cuk duit jaa mls aku nk bersiap..hahah

cepet : hahahaha..jom dating ng aku..aku pakai kain pelekat ja haha

.sHaZa. said...

kain pelikat?
slaloo ja tgk ayh n adek pki.haha..

belalang hijau said...

belalang mmg x biasa pakai kain pelikat...tp pas dah kawen nih,mak mertua asyik soh pakai kain pelikat je...apela nasib...

huhuhu...

kacang said...

saya pun suke=)

lakov said...

shaza : alaa pakai di rumah mmg ramai pakai untuk jln2 hehe

belalag : hehehe..alaa pakai jer..bukan susah lipat sana lipat sini siap hehe

kacang : awk pon pakai ker kain pelikat miss kacang?